piątek, 7 stycznia 2011

Skuteczny sposób na poprawienie morfologii

Jesteś ciężarną kobietą,przeszlaś poważną operację,masz słabą morfologię a może poprostu twój organizm potrzebuje pomocy? Mam na to w 100% skuteczny sposób,wyprubowany przeze mnie.Otóż po bardzo poważnej operacji jaką przeszlam,okazało się że wyniki morfologii są fatalne i muszę  dostać krew.Znajoma pielęgniarka poleciła mi wtedy sok z buraka.Nie bardzo wierzyłam że mi to pomoże ale sprubowałam.Po miesiącu wyniki morfologii tak się poprawiły ,że moja p.doktor nie dowierzała.Musiałam ponowić badanie i wyszło jak poprzednie.Mówiąc krótko sok z buraczków zrobił swoje.
Polecam go teraz każdemu,kto ma problemy ze zdrowiem ,ponieważ on nie tylko poprawia morfologię ale też skutecznie oczyszcza organizm z toksyn.Sok sam w sobie jest zdrowy i nieżle smakuje, ale zapach nie należy do najprzyjemniejszych.Czuć go surowizną ale proszę mi wierzyć nie jest to takie straszne.Po prostu należy go pić a nie wąchać.Dla poprawienia smaku można dolożyć jabłuszko lub dosłodzić(to już jak kto woli.ja wolałam z jabłuszkiem) . Podam teraz jak go zrobić.
Sok z buraczków czerwonych
Składniki: kilka buraków czerwonych (4-5 wystarczą)
                2 jabłuszka
Wykonanie: Surowe buraki i jabłka umyć pod bieżącą wodą,obrać ze skórki,pokroić na mniejsze kawałki i wrzucać do sokowirówki.Otrzymany sok przelać do dzbanka i schłodzić w lodówce(najlepiej smakuje jak jest schłodzony) Smacznego! 
 Można pić po 0,5-1 szklanki dziennie     
Każdy znajdzie napewno troszkę czasu na zrobienie takiego soku a o jego właściwościach przekonacie się sami    Polecam go bardzo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz